Zobacz które NAPOJE SKRACAJĄ ŻYCIE!

11 kwietnia 2018 11:28
Zobacz które NAPOJE SKRACAJĄ ŻYCIE!

Czy zwracasz uwagę na to co pijesz?

Jeżeli pijesz słodkie napoje to musisz wiedzieć, że nie jest to dobra droga.

Co innego jeżeli korzystasz z nich sporadycznie, jednak pijąc je regularnie narażasz się na poważne problemy zdrowotne.

Badania naukowców z American Heart Association pokazują związek pomiędzy zwiększonym ryzykiem zgonów na skutek chorób serca, a spożywaniem słodkich napojów.

Dodatkowa ilość cukru w tych napojach przyczynia się do otyłości i innych chorób.

Zdjęcie Zobacz które NAPOJE SKRACAJĄ ŻYCIE! #1

Po przeprowadzonych badaniach okazało się, że u pacjentów którzy spożywają ponad 680 g słodkich napojów w ciągu dnia, ryzyko śmierci z powodu chorób serca zwiększa się dwukrotnie w porównaniu do osób które spożywają mniej niż 30 g.

Pamiętaj, że słodkie napoje dostarczają bardzo dużo dodatkowej energii, którą organizm musi skumulować. To znacznie spowalnia nasz metabolizm.

Zdjęcie Zobacz które NAPOJE SKRACAJĄ ŻYCIE! #2


ILE CUKRU ZNAJDUJE SIĘ W POPULARNYCH NAPOJACH KTÓRE KUPUJESZ W SKLEPIE?


COCA COLA 500 ml – 10 łyżeczek cukru.

SOK MARCHWIOWO OWOCOWY 300 ml – 7 łyżeczek cukru.

HERBATA ICE TEA 500 ml – 7 łyżeczek cukru.

WODA SMAKOWA 500 ml – 6 łyżeczek cukru.

SOK POMARAŃCZOWY 300 ml – 6 łyżeczek cukru.

ENERGY DRINK 250 ml – 5,5 łyżeczki cukru.

NAPÓJ IZOTONICZNY 500 ml – 4 łyżeczki cukru.

PIWO 500 ml – 4 łyżeczki cukru.

WODA MINERALNA – 0 łyżeczek cukru.


TO WARTO WIEDZIEĆ


3 DNIOWA KURACJA OCZYSZCZAJĄCA

Poniżej prezentujemy kurację która potrwa 3 dni i podczas której musimy się trzymać specjalnie rozpisanej diety.

Dodatkowo pamiętajmy o piciu wody mineralnej – minimum 1,5 litra dziennie.

Podczas kuracji (najlepiej na zawsze) ogranicz spożywanie cukru w czystej postaci.

Postaraj się przestać słodzik herbaty, kawy itp.

Podczas tej 3 dniowej diety nasz organizm otrzyma posiłki bogate w zdrowe tłuszcze, witaminy oraz minerały.

Często będziemy jeść warzywa ponieważ skutecznie obniżają poziom cukru.

Zdjęcie Zobacz które NAPOJE SKRACAJĄ ŻYCIE! #3


Warzywa które skutecznie obniżają cukier to:

  • kalafior,
  • brokuły,
  • papryka,
  • pomidory,
  • szparagi,
  • sałata,
  • szpinak,
  • cebula,
  • rzodkiewka,
  • kapusta pekińska,
  • cukinia,
  • ogórki.

Podczas kuracji nie podjadamy między posiłkami – jeżeli już to tylko zdrowe przekąski – nic słodkiego!


DZIEŃ #1

Śniadanie: 3 jajka sadzone + sałatka (mix sałat, ogórek, pomidor, mozzarella, sos winegret).

Drugie śniadanie: garść orzechów włoskich.

Obiad: smażona lub pieczona pierś z kurczaka (max 200g), gotowane brokuły lub kalafior, pół woreczka kaszy gryczanej.

Kolacja: pieczony łosoś z brokułami i pieczarkami (max 200g).


DZIEŃ #2

Śniadanie: płatki owsiane na mleku z dodatkiem cynamonu.

Drugie śniadanie: garść orzechów laskowych.

Obiad: spaghetti z sosem pomidorowym (sos musi być przygotowany samodzielnie, a nie z torebki!).

Kolacja: pieczony dorsz + gotowany kalafior (ok 200g).


DZIEŃ #3

Śniadanie: chudy twaróg (100g) + jogurt naturalny i warzywa.

Drugie śniadanie: garść orzechów włoskich.

Obiad: smażona lub pieczona pierś z kurczaka (max 200g), gotowane brokuły lub kalafior, pół woreczka kaszy gryczanej.

Kolacja: pieczony łosoś z brokułami i pieczarkami (max 200g) + sałatka (mix sałat, ogórek, pomidor, mozzarella, sos winegret).

Jeżeli któreś warzywa Ci nie odpowiadają w powyższym menu to śmiało wymień je na jakieś inne z listy wyżej podanej listy.