CHCESZ SCHUDNĄĆ? Szybkie porady dla opornych.

9 stycznia 2018 13:11
CHCESZ SCHUDNĄĆ? Szybkie porady dla opornych.

Większość kobiet chciałyby być szczupłe, jednak nie każdej chce się znosić wszelkie trudności związane ze ścisłą dietą, a także z uprawianiem wyczerpujących ćwiczeń fizycznych.

Oczywiście najlepsze efekty osiągniesz łącząc ćwiczenia z dietą, a także pozbywając się nałogów i złych nawyków.

Dzisiaj zaprezentujemy kilka porad dla leniwych osób.

Porady te nie wymagają od Was nie wiadomo czego – wystarczy się trzymać kilku zasad.

Dzięki przestrzeganiu tych zasad udowodnicie, że da się schudnąć nie stosując ciężkiej diety i nie uczęszczając na wymagające zajęcia fizyczne.

Zdjęcie CHCESZ SCHUDNĄĆ? Szybkie porady dla opornych. #1
fot. shutterstock


RADA #1

Prawidłowy podział na talerzu. Po pierwsze zwróć uwagę co ląduje na Twoim talerzu.

Staraj się stopniowo wymieniać poszczególne produkty, aby zmniejszyć ich kaloryczność.

Wymień tłuste sosy na jogurt naturalny.

Staraj się mniej solić.

Pamiętaj, że warzywa powinny zajmować połowę Twojego talerza, mięso 1/4 i węglowodany także 1/4.


RADA #2

Jedz na mniejszym talerzu – to taki trik psychologiczny.

Mając przed sobą większy talerz nakładamy sobie większe porcje jedzenia.

Pamiętaj, że ta sama porcja nałożona na mały talerz wygląda na bardziej sytą.

Dzięki temu zjemy mniej, ale najemy się wystarczająco.


RADA #3

Pij dużo wody mineralnej. Dzienne minimum to 1,5 litra.

Pijąc wodę wypłukujemy toksyny które w pewien sposób spowalniają nasz metabolizm.

Gdy nasz metabolizm wróci do normy – zaczniemy spalać więcej kalorii.


RADA #4

Jak spalać tłuszcz bez wysiłku?

Możesz przygotowywać sobie koktajle tzw spalacze tłuszczu.

Możesz także sięgnąć po naturalne spalacze tłuszczu:

  • cynamon,
  • orzechy,
  • jajka,
  • ostra papryka,
  • ryby,
  • cytrusy,
  • zielona herbata.

RADA #5

W jakiej temperaturze śpisz?

Organizm spala kalorie nawet podczas snu.

Warto zadbać o odpowiednią temperaturę w sypialni – optymalna to ok 19°C.


RADA #6

Zadbaj o odpowiednią ilość snu.

Organizm podczas snu spala nawet do 100 kcal w ciągu godziny.

Tyle energii kosztuje utrzymanie procesów wewnętrznych, a także utrzymanie temperatury.